آغاز کلاس های جبرانی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران

به گزارش بازی ناتمام، معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: مطابق تقویم آموزشی دانشگاه، آخرین روز برگزاری کلاس ها 25 اسفندماه بود اما اعلام کردیم دانشجویانی که به هر دلیلی نتوانستند در کلاس ها حاضر شوند می توانند از 26 تا 28 اسفند ماه در کلاس های جبرانی شرکت کنند.

آغاز کلاس های جبرانی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران

ابوالفضل واحدی معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره آموزش های مجازی و فعالیت های این دانشگاه گفت: دانشگاه علم و صنعت ایران تصمیم گرفت از 10 اسفندماه تمام کلاس های نظری را به صورت مجازی برگزار کند و تا به حال بیشتر کلاس ها به خوبی برگزار شده است.

آموزش های مورد نیاز اساتید و دانشجویان باید صورت پذیرد

وی اضافه نمود: برای کلاس هایی که برگزار نشده زمانی را مشخص و اعلام کرده ایم تا اساتید کلاس های جبرانی برای دانشجویان بگذارند.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت ایران اضافه نمود: برای اجرایی کردن کلاس های غیرحضوری قطعا با مسائلی روبرو بودیم و برای اینکه کلاس ها به صورت آموزش الکترونیکی انجام شود مستلزم این است که استاد و دانشجو آموزش های لازم را دیده باشند و سخت افزار، نرم افزار، پهنای باند و سرورهای مجموعه آماده باشند.

برگزاری کلاس های جبرانی دانشگاه علم و صنعت برای دانشجویان

واحدی گفت: با وجود مسائلی که داشتیم در حال حاضر شرایط پایداری در سیستم ها ایجاد شده و کلاس ها در حال برگزاری است و 25 اسفند مطابق تقویم آموزشی آخرین روز کلاس های بود؛ اما اعلام کردیم دانشجویانی که به هر دلیلی نتوانستند در برخی کلاس ها شرکت کنند در روزهای 26 تا 28 اسفند ماه از کلاس های جبرانی این دانشگاه استفاده کنند.

وی درمورد برگزاری امتحانات پایان ترم نیز گفت: فعلا نمی دانیم آن طرف سال چه اتفاقی می افتد ولی اطلاعیه داده ایم و به اساتید اعلام کرده ایم که دانشگاه از 16 فروردین سال 1399 منتظر اعلام نظر ستاد مبارزه با کرونا هستیم تا کلاس ها را برگزار کنیم، اگر مسائل حل شود کلاس ها به صورت حضوری دایر و امتحانات طبق روال برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت ایران اضافه نمود: اگر به هر دلیلی شرایط مهیا نشد و مقابله با این بیماری به طول بینجامد آموزش ها به صورت نیمه حضوری انجام می شود تا زمانی که بستر فراهم شود و بنا است که تقویم آموزشی رعایت شود و امتحانات سر جای خودش باشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 371

به "آغاز کلاس های جبرانی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز کلاس های جبرانی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید