انگلیس در محاصره شیوع اُمیکرون، بستری شده ها 10 برابر آمار رسمی

به گزارش بازی ناتمام، گروه مشاوران علمی دولت انگلیس در مواقع اضطراری بیان کرد: تقریباً مطمئن است شمار زیادی از افراد هر روز به نوع امیکرون ویروس کرونا آلوده می شوند و احتمال افزایش پذیرش در بیمارستان ها وجود دارد.

انگلیس در محاصره شیوع اُمیکرون، بستری شده ها 10 برابر آمار رسمی

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، گروه مشاوران علمی دولت انگلیس در مواقع اضطراری (Sage) می گویند: تقریباً مطمئن هستند کهشمار زیادی از افراد هر روز به نوع امیکرون ویروس کرونا آلوده می شوند و احتمال افزایش پذیرش در بیمارستان ها وجود دارد.

پیش از این، ندیم زهاوی، وزیر آموزش انگلیس، از بستری اولین فرد مبتلا به کرونای اومیکرون در بیمارستان اطلاع داد، درجه هشدار سرایت از سه به چهار افزایش یافت.

در راستای مقابله با سویه نو کرونا خاطرنشان کرد افراد بایستی در مغازه ها، و وسائل حمل و نقل عمومی ماسک بزنند و در صورتی که افراد با سویه نو کرونا در تماس بوده اند صرف نظر از شرایط تزریق واکسن شان بایستی 10 روز قرنطینه شوند.

کریس ویتی، مشاور ارشد پزشکی دولت انگلیس می گوید اندازه بستری شدن کووید در بیمارستان قبل از کریسمس به سرعت افزایش می یابد و ممکن است تا سال نو به 1000 نفر در روز برسد. گروه مشاوران علمی دولت در مواقع اضطراری تخمین می زند، شمار افرادی که روزانه در بیمارستان بستری می شوند به 2 هزار نفر نیز برسد. این گروه هشدار می دهد در صورت تا خیر در اقداماتی که به کاهش شیوع کووید 19 یاری می نمایند، ممکن است آمار بستری های روزانه به 3 هزار نفر نیز برسد.

این گروه به تازگی اعلام نموده: تعداد افرادی که در اثر ابتلا به امیکرون در بیمارستان های انگلیس بستری شده اند احتمالاً حدود یک دهم تعداد واقعی است، زیرا داده ها در گزارش های بیمارستانی تأخیر دارند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1422

به "انگلیس در محاصره شیوع اُمیکرون، بستری شده ها 10 برابر آمار رسمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس در محاصره شیوع اُمیکرون، بستری شده ها 10 برابر آمار رسمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید