اپلیکیشن نوجوان مکزیکی برای یاری به خواهر ناشنوایش (تور مکزیک)

به گزارش بازی ناتمام، استرلا سالازار، نوجوان 17 ساله ای که اهل یک شهر کارگری در نزدیکی مکزیکو سیتی است، در یک اقدام جالب برای خواهر کم شنوای خود، اپلیکیشنی را طراحی نموده تا راحت تر با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.

اپلیکیشن نوجوان مکزیکی برای یاری به خواهر ناشنوایش (تور مکزیک)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از نیویورک پست، این اپلیکیشن به افراد ناشنوا و کم شنوا، یاری می نماید، راحت تر با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.

خواهر بزرگ سالازار، پرلا، با یک اختلال نادر به جهان آمد که بر تحرک و شنوایی تأثیر می گذارد و سندرم MERRF نام دارد، این دختر 25 ساله نزدیک به 12 عمل جراحی و در پی آن سال ها فیزیوتراپی انجام داده است و یکی از آکادمی های زبان اشاره به او گفته است که به علت شرایطی که دارد نمی تواند نشانه نویسی را یاد بگیرد.

سالازار که استعداد تحصیلی اش به او اجازه داد سه سال زودتر از دبیرستان فارغ التحصیل گردد، گفت که پس از تماشا تبعیض هایی که پرلا با آن روبرو شد، از خود پرسید: برای یاری به خواهرم چه کار می کنم؟

در نتیجه سال گذشته، او آغاز به توسعه برنامه ای برای اتصال بلندگو های زبان اشاره مکزیکی (MSL) به کاربران کم شنوا کرد که به مردم اجازه می داد از زبان اشاره به متن یا صدا تغییر حالت دهند و بالعکس.

به گزارش آژانس آمار مکزیک، حدود 4.6 میلیون مکزیکی ناشنوا یا کم شنوا هستند و کمبود مزمن مترجم MSL تأیید شده وجود دارد، اگرچه بسیاری از مکزیکی ها به عنوان مترجم غیررسمی برای اعضای خانواده ناشنوا یا کم شنوای خود، عمل می نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1664

به "اپلیکیشن نوجوان مکزیکی برای یاری به خواهر ناشنوایش (تور مکزیک)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن نوجوان مکزیکی برای یاری به خواهر ناشنوایش (تور مکزیک)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید