باغ پرندگان مشهد ، یکی از جاذبه های تفریحی شهر (طراحی و ساخت ویلا)

به گزارش بازی ناتمام، یکی از جاذبه های تفریحی و اماکن تماشای مشهد ,باغ پرندگان مشهد است همیشه مسافران بسیاری در طول سال به مشهد سفر می نمایند و از این شهر زیارتی تماشا می نمایند اشخاص بسیاری تنها برای زیارت امام هشتم به مشهد سفر می نمایند اما بعضی دیگر از مسافران نیز علاوه بر زیارت به سیاحت نیز می پردازند. در حال حاضر آژانس های مسافرتی برای تور مشهد برنامه های ویژه ای در نظر دارند به طوری که در این برنامه ها بازدید از اماکن تماشای مشهد نیز گنجانده شده است در این متن به یکی از این اماکن اشاره شده است و درباره باغ پرندگان در مشهد شرح داده ایم امیدواریم برای شما مجذوب کننده باشد با ما همراه باشید.

باغ پرندگان مشهد ، یکی از جاذبه های تفریحی شهر (طراحی و ساخت ویلا)

جهت دریافت خدمات طراحی و ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

باغ مشهد

باغ پرندگان منطقه تجاری جهانگردی سپاد، نخستین باغ پرندگان در شرق کشور است که با هماهنگی اداره کل دامپزشکی و محیط زیست خراسان رضوی در منطقه سپاد تاسیس شده است این باغ زیبا مساحتی در حدود 5 هزار متر مربع دارد .انواع پرندگان کمیاب و نادر ایرانی و آسیایی و بعلاوه پرندگانی از کشورهای آفریقایی برای زندگی به این باغ آورده شده است. در این باغ بزرگ در حدود 700عدد پرنده از گونه های مختلف و کمیاب واقع شده است.علاوه بر انواع و اقسام پرندگان کمیاب و نادر ایرانی پرندگانی از کشور آفریقا نیز برای زندگی به این باغ آورده شده اند و همیشه پرندگان زیبا و زینتی را در این پارک زیبا می توان یافت . باغ پرندگان مشهد یکی از زیباترین جاذبه های جهانگردی شهر مشهد است که با توجه به حجم بالای جهانگرد این باغ میتوان این لقب را به این باغ داد. این باغ با مجوز دامپزشکی در شهر مشهد احداث شده است که شرایط استاندارد برای نگهداری پرندگان در آن لحاظ شده و تیمی از دامپزشکان ماهر در باغ پرندگان به صورت مستمر حاضر می باشند و بر سلامت پرندگان نظارت دارند.

کمی بیشتر درباره باغ پرندگان

باغ پرندگان شرایط استاندارد برای نگهداری از پرندگان را دارد و با توجه به اینکه بعضی پرندگان مخصوص فصل سرما، بعضی در فصل گرما و مواردی هم پرنده آبزی در باغ وجود دارد، در نتیجه شرایط نگهداری آنان نیز مطابق با استاندارهای جهانی می باشد , در این باغ پرندگان در حدود 60 درصد از پرندگان به صورت آزاد و باقی پرندگان در قفس می باشند البته بعضی از پرندگان که از نظر ایمنی مشکل داشته باشند همانند عقاب که خطرناک است در قفس نگهداری می گردد. باغ پرندگان در مشهد یکی از برترین تفریحات مشهد است . سعی شده است که باغ پرندگان مشهد به زندگی در طبیعت پرندگان نزدیک باشد . برای ساخت فضای آن از طبیعی ترین ابزار نظیر چوب سنگ ، نی و پوشال استفاده شده که باعث به وجود آمدن نمایی بسیار زیبا شده است . این مکان می تواند آن ها را به وجد بیاورد . از ویژگی های باغ پرندگان طراحی زیبای محوطه آن است . مسیرهای سنگفرش شده که با درختان و گل های زیبا آراسته شده است . پل های چوبی ، آبشارها و برکه های روان و آلاچیق های زیبا چشم انداز های زیبایی را به وجود آورده است.

منبع: همگردی
انتشار: 8 بهمن 1401 بروزرسانی: 8 بهمن 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1688

به "باغ پرندگان مشهد ، یکی از جاذبه های تفریحی شهر (طراحی و ساخت ویلا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ پرندگان مشهد ، یکی از جاذبه های تفریحی شهر (طراحی و ساخت ویلا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید