تاثیر کرونا بر گردشگری به روایت تصویر

به گزارش بازی ناتمام، از مردم بسیاری از نقاط دنیا خواسته شده تا از حضور در مکان های پرجمعیت خودداری نمایند، سفرهای خود را به حداقل برسانند و حتی از خانه وظایف محل کار را انجام دهند، تا به کنترل شیوع ویروس کرونا یاری نمایند؛ حالا مقایسه تصویرهای اخیر و پیش از شیوع ویروس کرونا، تاثیر شیوع این ویروس را بر نقاط مهم گردشگری دنیا نشان می دهد.

تاثیر کرونا بر گردشگری به روایت تصویر

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، از زمان شیوع این ویروس شمار بازدیدنمایندگان بعضی از مهم ترین مقصدهای گردشگری اروپا و سایر نقاط دنیا با کاهش چشمگیر روبرو شده است و یا بعضی از این مقصدها به طور کامل تعطیل شده اند.

سی ان ان و سایر رسانه ها اقدام به انتشار تصویرهایی از جمله تصویرهای ماهواره ای قبل و بعد بعضی از مهمترین مقصدهای گردشگری دنیا نموده اند.

میدان دل دومو یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی میلان محسوب می گردد که هر ساله حدود 5 میلیون نفر از آن بازدید می نمایند.

پله های اسپانیایی واقع در رم که در فهرست میراث دنیای یونسکو به ثبت رسیده اند سالانه میلیون ها بازدیدنماینده را به این شهر می کشاند. تعداد بازدیدنمایندگان این مکان به اندازه ای زیاد است که در آگوست 2019 برای افرادی که روی این پله بنشینند 278 دلار جریمه نقدی مشخص شد.

در ژاپن، تفرجگاه دیزنی لند توکیو و دیزنی سی توکیو به دلیل نگرانی ها از شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند و تاریخ پانزدهم مارس برای بازگشایی آن ها مشخص شده است.

میدان تیان آنمن واقع در پکن با وجود ابینه مهم تاریخی از نقطه های مهم گردشگری این شهر محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 350

به "تاثیر کرونا بر گردشگری به روایت تصویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر کرونا بر گردشگری به روایت تصویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید