تعداد بچه ها مهاجر در بازداشتگاه های آمریکا به بیش از 15 هزار نفر رسید

به گزارش بازی ناتمام، یک شبکه تلویزیونی آمریکایی از افزایش چشمگیر تعداد بچه ها مهاجر در بازداشتگاه های مرزی این کشور خبر داده است.

تعداد بچه ها مهاجر در بازداشتگاه های آمریکا به بیش از 15 هزار نفر رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، شبکه سی بی اس روز شنبه اظهار داشت: تعداد بچه ها مهاجر در بازداشتگاه های مرزی آمریکا به بیش از 15 هزار نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش، دولت آمریکا هم اکنون بیش از 15500 کودک مهاجر بدون همراه را در بازداشتگاه مرزی نگهداری می نماید.

این گزارش نشان می دهد هم اکنون تعداد زیادی از بچه ها مهاجر بدون همراه در یک مرکز نگهداری که توسط اداره گمرک و حفاظت از مرزهای آمریکا اداره می گردد، در چادر به سر می برند.

این شبکه خبری گزارش داده است که بچه ها مهاجر بدون همراه بیش از 136 ساعت است که در بازداشتگاه های مرزی نگهداری می شوند و این در حالی است که مطابق قوانین آمریکا، بچه ها مهاجر بدون همراه نباید بیشتر از 72 ساعت در این مراکز باشند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که دولت بایدن با نقدها شدید و گسترده ای به خاطر ازدحام مهاجران خارجی در مرز آمریکا و مکزیک روبرو شده است. جمهوریخواهان معتقدند که دور شدن دولت بایدن از سیاست های مهاجرتی ترامپ عامل اصلی هجوم مهاجران به مرزهای آمریکا است.

با این حال، فعالان حقوق مهاجران و پناهجویان و روزنامه نگاران و خبرنگاران خواهان شفافیت و تحقیق بیشتر درباره شرایط بچه ها مهاجر بدون همراه در بازداشتگاه های مرزی آمریکا هستند. تا به امروز هیچ تصویر یا فیلمی از مراکز بازداشت و نگهداری بچه ها مهاجر بدون همراه در مناطق مرزی آمریکا منتشر نشده است.

یک مقام دولت بایدن روز پنجشنبه تائید نموده است که بیش از 14 هزار کودک مهاجر بدون همراه در بازداشتگاه های فدرال هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1044

به "تعداد بچه ها مهاجر در بازداشتگاه های آمریکا به بیش از 15 هزار نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد بچه ها مهاجر در بازداشتگاه های آمریکا به بیش از 15 هزار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید