تعداد بیماران کرونا در بیمارستان های ووهان به صفر رسید

به گزارش بازی ناتمام، یک مقام بهداشتی چین اعلام نمود در حال حاضر هیچ فردی مبتلا به کووید-19 در بیمارستان های ووهان باقی نمانده و همه این بیماران پس از بهبودی مرخص شده اند.

تعداد بیماران کرونا در بیمارستان های ووهان به صفر رسید

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

تصور می گردد کروناویروس جدید ابتدا از یک بازار تَر در شهر ووهان استان مرکزی هوبئی چین منشا گرفته و نخستین بار در ماه دسامبر پیش از انتشار سریع در سراسر دنیا در این شهر شایع شده است.

بازار تر یا بازار خیس محل فروش مواد غذایی شامل سبزیجات و انواع گوشت و آبزیان است و در کشورهای شرق آسیا بازار تر نامیده می شوند چراکه با توجه به نوع فعالیت، زمین این بازارها معمولا خیس است.

در حال حاضر نزدیک به سه میلیون نفر در سراسر دنیا تا به امروز به بیماری کووید-19 ناشی از کروناویروس جدید مبتلا شده و بیش از 207 هزار نفر نیز حجان خود را از دست داده اند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت ملی چین اعلام نموده است آخرین اخبار این است که تا 26 آوریل، شمار بیماران کروناویروس جدید در ووهان به لطف کوشش های مشترک ووهان و کادر پزشکی از سراسر کشور به صفر رسیده است.

این شهر از ابتدای شیوع کروناویروس ابتلای 46 هزار و 452 نفر را به این ویروس تایید نموده که 56 درصد از کل مبتلایان کشور محسوب می گردد. هم چنین شمار قربانیان کووید-19 در این شهر 3884 مورد معادل 84 درصد از قربانیان این بیماری در سراسر چین بوده است.

ووهان و استان هوبئی در اواخر ژانویه با بستن جاده ها، لغو برنامه قطارها و هواپیماها و اعمال محدودیت بر تردد ساکنان به مدت بیش از دو ماه در قرنطینه قرار گرفتند.

با وجود برطرف محدودیت های مقابله ای با شیوع کروناویروس هنوز هم ساکنان ووهان به طور مرتب مورد تست گیری کرونا قرار می گیرند.

از آن موقع چین بر مرزهای شمال شرقی استان هِیلونگ جیانگ متمرکز شده است، چرا که تعداد زیادی از موارد مبتلا به کروناویروس از این مرز از روسیه وارد خاک چین شده اند.

بنا بر گزارش رویترز، مقامات بهداشتی چین پیش تر در تاریخ 25 آوریل 11 مورد مبتلا به کروناویروس جدید را در سرزمین اصلی خود تایید نموده بودند که نسبت به 12 مورد روز قبل و بدون هیچ مرگ و میری کاهش داشته است.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 484

به "تعداد بیماران کرونا در بیمارستان های ووهان به صفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد بیماران کرونا در بیمارستان های ووهان به صفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید