خبرنگاران خیرین سلامت 9 طرح عمرانی در کردستان اجرا کردند

به گزارش بازی ناتمام، سنندج - خبرنگاران - مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در یکسال گذشته 9 طرح عمرانی و ده ها فقره تامین تجهیزات توسط یک هزار و 554 نفر از خیرین سلامت در این استان اجرا شده است

خبرنگاران خیرین سلامت 9 طرح عمرانی در کردستان اجرا کردند

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران، بهرام کندایی روز سه شنبه در گفت و گوی خبری گفت: 220 سازمان مردم نهاد در حوزه سلامت کردستان فعالیت می نمایند.

مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان، مهمترین یاری های خیرین مجمع سلامت کردستان در سال گذشته 10 میلیارد تومان اقلام و تجهیزات پزشکی با اجرای پروژه و وجه نقد گفت.

وی اضافه نمود: با احتساب این یاری ها مجموع اکرام خیرین مسوولیت شناس کردستانی به بخش سلامت از ابتدای تأسیس تا به امروز بیش از 50 میلیارد تومان است.

مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان از انجام 9 طرح عمرانی از سال گذشته تا به امروز توسط خیرین سلامت در استان اطلاع داد.

کندایی این پروژه ها را شامل بخش انکولوژی بیمارستان توحید با 33 تخت بیمارستانی با هزینه 2 میلیارد تومان، فوریت های پیش بیمارستانی کامیاران با 300 میلیون تومان، پایگاه شهری کوپیچ علیای بانه با 350 میلیون تومان گفت.

وی تاکید نمود: تعمیرات اساسی خانه های بهداشت دارغیاث و آغبلاغ طغامین بیجار و اهدای زمین پایگاه فوریت های پزشکی سروآباد به ارزش 105 میلیون تومان، اهدای سه دستگاه ماشین دیالیز (2 دستگاه ژاپنی و یک دستگاه ساخت داخلی) با قیمت قریب به یک میلیارد تومان، توزیع 560 بسته غذایی جهت بیماران کم توان اقتصادی بهبود یافته کرونا و تهیه اقلام تجهیزاتی مصرفی و نیازهای برنامه خدمات این بیماری در سطح استان به ارزش هفت میلیارد تومان حاصل عنایت خیرین سلامت بوده است.

مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در حال حاضر به همت خیرین، پروژه های مرکز دیالیز توحید با زیربنای اولیه 800 متر مربع در فاز اول، همراه سرای بیمارستان کوثر با 600 مترمربع در 2 طبقه و سه اتاق عمل، مرکز جامع شهر دزج قروه در زمین اهدایی خیرین با زیربنای 650 مترمربع همراه با ساختمان سرایداری در بیمارستان شهید بهشتی قروه در حال انجام است.

کندایی گفت: یک هزار و 554 نفر از خیرین، مددکار این اقدامات خداپسندانه بوده اند. وی از برگزاری جلسه آموزشی حوزه اجتماعی دانشگاه در مورد بیماری ایدز، دیابت، هپاتیت، ام اس با مددجویان اطلاع داد و اضافه نمود: در این کلاس های آموزشی مسائل بیماران در حوزه اجتماعی و روانشناسی، فرزندپروری، ازدواج و خانواده، مسائل زنان خودسرپرست و بچه ها کار مطرح شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 606

به "خبرنگاران خیرین سلامت 9 طرح عمرانی در کردستان اجرا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خیرین سلامت 9 طرح عمرانی در کردستان اجرا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید