خبرنگاران سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد فراخوان داد

به گزارش بازی ناتمام، تهران- خبرنگاران- فراخوان سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد از سوی دبیرخانه این جایزه منتشر شد.

خبرنگاران سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد فراخوان داد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران از موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، دبیرخانه سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد از نویسندگان، پژوهشگران، پدیدآورندگان و ناشران دعوت می نماید آثار خود را در چهار گروه داستان بلند و رمان، مجموعه داستان کوتاه، نقد ادبی و مستندنگاری به دبیرخانه این جایزه ارسال نمایند.

بر اساس فراخوان این جایزه، کتاب ها باید برای نخستین بار در سال 1398 منتشر و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در داخل کشور به چاپ رسیده باشند.

نویسندگان، پژوهشگران، پدیدآورندگان و ناشران می توانند 3 نسخه از هر کتاب را تا 10 آبان 1399 به دبیرخانه جایزه ادبی جلال آل احمد به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه اعرابی(پنجم)، پلاک 6، کدپستی 1585634971، دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی ارسال نمایند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02188318646 داخلی 218 تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی www.jalalprize.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است، سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد، پاییز امسال برگزار می گردد.

پیش از این ابراهیم محمد حسن بیگی و مصطفی راضی جلالی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ترتیب به عنوان دبیر علمی و دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب شدند و اعضای هیئت علمی این رویداد ادبی طی روزهای آینده معرفی می شوند.

جایزه ادبی جلال آل احمد یک جایزه ادبی دولتی است که به منظور معرفی آثار برگزیده ادبیات داستانی در ایران پایه گذاری شده و با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1387 نخستین دوره خود را در سال روز تولد آل احمد شروع کرد. این جایزه از آن سال بدون وقفه ادامه داشته و هر سال هم زمان با سالروز تولد جلال آل احمد، با انتخاب کتاب های برگزیده به کار خود خاتمه می دهد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 735

به "خبرنگاران سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد فراخوان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد فراخوان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید