دانشجویان علوم پزشکی در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور دارند

به گزارش بازی ناتمام، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با تقدیر از فعالیت های دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در عرصه مبارزه با ویروس کرونا تاکید نمود: بازگشایی دانشگاه ها به معنی خاتمه شرایط اضطراری نیست.

دانشجویان علوم پزشکی در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور دارند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، سیماسادات لاری در پیغامی فرارسیدن شروع سال تحصیلی را تبریک گفت و از فعالیت های دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در عرصه مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.

در این پیغام آمده است: پاییز که از راه می رسد طبیعت آهنگی جدید و باشکوه سر می دهد و بهار تعلیم، تربیت و اندیشه ورزی، مجال حضور پیدا می نماید. هنگامه تجلی زیبای مهر، چشمه های سرمنشا تفکر، عشق، محبت و اخلاق، جوشان شده و آینده سازان میهن رهسپار مراکز علم و آگاهی می شوند.

سال جاری سال تحصیلی جدید را درحالی شروع می کنیم که آحاد مردم شریف کشورمان همانند دیگر مردم دنیا از ماه ها پیش با شیوع ویروس کرونا روبرو هستند و مراکز علم و معرفت پس از ماه ها تعطیلی بازگشایی می شوند.

البته دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور همراه و هم سو با جهادگران عرصه سلامت، از مدت ها پیش در مراکز آموزشی و بعضا در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور داشتند و دوشادوش کادر بهداشتی و درمانی کشور، مجاهدانه و ایثارگرانه در کوششند تا مرهمی بر رنج و محنت مردم شریف کشورمان در ایام همه گیری بیماری باشند.

جای فخر و مباهات است که این دانشجویان در وزارتخانه ای مشغول به تحصیل هستند که مجاهدت ها و ایثارگری های کارکنان آن، همیشه مأمن و قوت قلبی برای هم میهنان عزیزمان در ایام سخت و پرالتهاب بیماری بوده است و آنجا که واژه ها و کلمات از وصف عشق ورزی و فداکاری قاصرند، پرسنل بهداشتی و درمانی کشور خصوصاً دانشجویان کارورز و دستیار، انسانیت و از خودگذشتگی را به بهترین وجه در پای حفظ سلامت هم میهنانمان به منصه ظهور گذاشته اند.

نکته حائز اهمیت در این برهه زمانی این است که بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، به معنی سرانجام شرایط اضطراری ناشی از شیوع ویروس کرونا نیست و هرگونه ارائه خدمات آموزشی باید با رعایت جدی پروتکل های بهداشتی و مطابق با شیوه نامه فرآیند های آموزشی دانشگاه ها صورت پذیرد تا با عنایت حق تعالی و کوشش مردم عزیز کشورمان، این روز های سخت را با کمترین هزینه انسانی، اجتماعی و مالی پشت سر بگذاریم.

ضمن تبریک طلیعه مهرماه و بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور به دانشجویان، اساتید و کلیه صاحبان خرد و اندیشه، امیدواریم با همراهی و همدلی یکدیگر و دقت نظر در رعایت پروتکل های بهداشتی، گام هایی مؤثر در برپایی محیطی آکنده از علم و فرهنگ و سرشار از سلامتی و نشاط در دانشگاه های سراسر کشور برداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 697

به "دانشجویان علوم پزشکی در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان علوم پزشکی در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید