ساپینتو در انتظار سوپرایز بزرگ

به گزارش بازی ناتمام، عارف غلامی که در تعطیلات لیگ برتر دچار مصدومیت از ناحیه کشاله شده بود پس از دستیابی به بهبودی کامل شش روز پیش از دربی به تمرینات برگشت. اما این بازیکن بر اثر وارد شدن فشار بیش از حد مجدد روی ناحیه تازه بهبود یافته اش یک روز قبل از دربی دچار مصدومیت از همان ناحیه شد و مجدداً به کادر پزشکی و بدنساز تیم سپرده شد.

ساپینتو در انتظار سوپرایز بزرگ

غلامی در طول روزهای اخیر با انجام تمرینات اختصاصی سعی نموده است تا خودش را به بازی هفته چهاردهم مقابل مس رفسنجان برساند. این بازیکن پیش از ملاقات با صنعت نفت از فهرست تیم خط خورد و امروز نیز در تهران مشغول انجام تمرینات اختصاصی بود.

عارف غلامی این روزها در شرایطی از ترکیب اصلی استقلال دور است که بسیاری از کارشناسان استقلالی غیبت او در خط دفاعی را به ضرر خط دفاعی تیم استقلال نمی دانند. از طرف دیگر خبر می رسد که ساپینتو به شدت پیگیر شرایط مدافع محبوب خودش است و امیدوار به اینکه بتواند در بازی آدینه هفته جاری مقابل مس رفسنجان از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند.

ظاهراً شرایط غلامی روز به روز بهتر می گردد و با توجه به فاصله پنج روزه تا ملاقات با مس رفسنجان به ساپینتو خبر داده اند که به بازی بعدی هم می رسد اما هنوز این موضوع از منابع رسمی باشگاه استقلال عنوان نشده است.

منبع : خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 9 دی 1401 بروزرسانی: 9 دی 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1670

به "ساپینتو در انتظار سوپرایز بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو در انتظار سوپرایز بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید