ضرب الاجل 20 روزه استاندار قم برای حمایت از فعالان صنایع دستی

به گزارش بازی ناتمام، استاندار قم گفت:باید ظرف 20 روز آینده نسبت به نحوه حمایت از فعالان صنایع دستی استان تصمیمات کاربردی اتخاذ گردد.

ضرب الاجل 20 روزه استاندار قم برای حمایت از فعالان صنایع دستی

سید محمدتقی شاهچراغی،استاندار قم روز چهارشنبه در نشست با انجمن های صنایع دستی استان قم گفت: باید ظرف 20 روز آینده با حضور رئیسان دستگاه های مسئول، نسبت به نحوه حمایت از فعالان صنایع دستی استان تصمیمات کاربردی در حوزه تسهیلات، اشتغال و بازار فروش اتخاذ گردد.

او اعلام کرد: می توان در طول هفته یک روز مانند روزبازار های رایج در یک مکان مناسب جهت فروش محصولات صنایع دستی هنرمندان استان اختصاص داد.

استاندار قم ادامه داد: امکان تعریف لکه هایی در شهرک های صنعتی که قابلیت فعالیت کارگاهی جهت استقرار هنرمندان صنایع دستی را دار هستند را هم می توان دنبال کرد.

شاهچراغی مطرح کرد: سالانه میلیون ها زائر و مسافر وارد شهر قم می شوند که توسعه صنایع دستی در کنار تکمیل و توسعه سایر زیرساخت ها می تواند یاری شایانی به اقتصاد گردشگری و افزایش ماندگاری مسافران داشته باشد.

او گفت: بازار شمسه قم نیز از ظرفیت های موجود در زمینه توسعه بازار های فروش صنایع دستی است که می توان نسبت نحوه استفاده از آن با شهرداری رایزنی کرد.

خبرنگاران قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1625

به "ضرب الاجل 20 روزه استاندار قم برای حمایت از فعالان صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرب الاجل 20 روزه استاندار قم برای حمایت از فعالان صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید