ضرورت استفاده از ظرفیت کارآفرینان در توسعه صنعت گردشگری

به گزارش بازی ناتمام، به گزارش خبرنگاران به نقل از استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه کانون کارآفرینان استان قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار گردید، طی سخنانی نقش علم و فناوری در توسعه کسب و کار در کشور را بسیار مهم برشمرد.

ضرورت استفاده از ظرفیت کارآفرینان در توسعه صنعت گردشگری

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر توریستی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی با بیان این موضوع که ایران یکی از کشور های بسیار غنی از جهات مختلف در جهان است، اضافه نمود: منابع طبیعی، شرایط اقلیمی، نیروی انسانی و جنبه های مذهبی و تاریخی ایران، ظرفیت های گردشگری و محصولات قابل عرضه بسیاری در قالب صنعت توریسم فراهم می نماید که باید از نقش کارآفرینان در این زمینه بهره کافی ببریم.

نماینده عالی دولت در استان، با تأکید بر اهمیت نگاه ملی و جمعی در بین مسئولان اضافه نمود: با اصلاح بعضی ساز و کارهای اداری در راستای ورود بخش خصوصی و کار آفرینان، زمینه توسعه مالی برای همه اقشار جامعه ایجاد می گردد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با اهمیت اقتصاد مقاومتی، توضیح داد: همت، غیرت و اندیشه صحیح در قالب موضوع اقتصاد مقاومتی می تواند دست بیگانگان را از بازار های کشور و نفوذ در فراوریات داخلی کوتاه کند و در کنار بها دادن به صنایع دستی هر استان اقتصاد آن را نیز شکوفا سازد.

صادقی با اعلام حمایت از کارآفرینان در جنبه های خرد و کلان مالی در استان، بیان داشت: وظیفه تمام مسئولان تعامل و همکاری با کارآفرینان و سرمایه گذاران در بخش های مختلف است تا با شناخت ظرفیت ها و نیازهای استان و نیز آماده سازی منابع لازم به رشد صنایع و اقتصاد یاری کنیم.

وی حفظ کرامت انسانی و کاهش بزهکاری و فقر را در گرو افزایش اشتغال و فراوری دانست و ادامه داد: با حضور کارآفرینان توانا و مورد تأیید در بخش های فراوریی و مالی می توان با ایجاد اشتغال و فراوری، زمینه های فقرزدایی و رشد رفاه اجتماعی را نیز ایجاد نمود.

در ابتدای جلسه نیز بازوند مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با ارائه گزارشی از شرایط کار آفرینی در قم، ظرفیت های موجود در حوزه مشاوره ای کانون کارآفرینی استان را معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 201

به "ضرورت استفاده از ظرفیت کارآفرینان در توسعه صنعت گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت استفاده از ظرفیت کارآفرینان در توسعه صنعت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید