بازسازی ساختمان: بازسازی هفت مجسمه در مجموعه سعدآباد رو به سرانجام است

به گزارش بازی ناتمام، ایسنا/ براساس سخنان معاون اجرایی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، بازسازی هفت مجسمه در مجموعه سعدآباد رو به انتها است.

بازسازی ساختمان: بازسازی هفت مجسمه در مجموعه سعدآباد رو به سرانجام است

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

محمدابراهیم لاریجانی اظهار کرد: پس از سالها توفیق شد از محل صرفه جویی در بعضی از پروژه های عمرانی و بازسازیی، مبالغی را برای موضوع بازسازی مجسمه های مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد اختصاص دهیم. این مجسمه ها، شامل آثار ورودی کاخ موزه ها و محوطه است، مانند مجسمه آرش کمانگیر مقابل کاخ ملت یا مجسمه شیرهای سنگی که کار استاد ارژنگ بوده یا مسجمه ابوالهول که در ورودی کاخ یادمان ریاست جمهوری قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: مجسمه هایی که نیازمند بازسازی، بازسازی و بهبود شرایط شرایط نگهداری بودند به وسیله یکی از استادکاران ماهر که در زمینه بازسازی آثار و بعلاوه ساخت مجسمه تبحر دارد و به همت دفتر فنی یا نظارت کارگاه بازسازی این مجموعه و تحت نظارت معاونت اجرایی سعدآباد در حال اجراست.

به گفته لاریجانی، بازسازی این مجسمه ها به استاد اسماعیل رضا محمدی سپرده شده است. محمدی متولد سال 1333 بوده و دارای کارشناسی مجسمه سازی از دانشگاه هنر و کارشناسی ارشد تولیدات فرهنگی و هنری از سازمان میراث فرهنگی است. از جمله سوابق او میتوان به 40 سال تجربه کاری هنری، بنیانگذاری هنر مولاژ در میراث فرهنگی و مدیریت سه موزه در تهران به مدت 10 سال اشاره نمود.

منبع: همگردی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1268

به "بازسازی ساختمان: بازسازی هفت مجسمه در مجموعه سعدآباد رو به سرانجام است" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازسازی ساختمان: بازسازی هفت مجسمه در مجموعه سعدآباد رو به سرانجام است" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: بازسازی هفت مجسمه در مجموعه سعدآباد رو به سرانجام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید