مسابقات دارت دانشجویان قهرمانی کشور در گرمسار برگزار می گردد

به گزارش بازی ناتمام، به گزارش خبرنگاران، حسین فاضلی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ورزش و جوانان سمنان بابیان اینکه مسابقات قهرمانی دانشجویان کشور در رشته دارت به میزبانی گرمسار برگزار می گردد، بیان نمود: این مسابقات روز پنجم اسفندماه شروع و تا روز نهم اسفندماه 98 ادامه خواهد داشت.

مسابقات دارت دانشجویان قهرمانی کشور در گرمسار برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تمکن مالی برای ویزای دانشجویی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

وی بابیان اینکه این مسابقات برای دومین بار برگزار می گردد، اضافه نمود: دانشجویان دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه های علوم پزشکی قادر به شرکت در این رقابت ها خواهند بود.

دبیر انجمن دارت کشور بابیان اینکه مجموعه ورزشی پوریای ولی آموزش وپرورش گرمسار میزبان این رقابت ها است، گفت: 30 تیم برای حضور در این رقابت ها ثبت نام نموده اند که 15 تیم در بخش پسران و 15 تیم در بخش دختران با هم به رقابت خواهند پرداخت.

فاضلی با بیان اینکه دو روز نخست رقابت ها ویژه مسابقات بخش پسران و دو روز دوم برای دختران خواهد بود، اعلام کرد: این رقابت ها ویژه گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 274

به "مسابقات دارت دانشجویان قهرمانی کشور در گرمسار برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات دارت دانشجویان قهرمانی کشور در گرمسار برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید