ممنوعیت راهپیمایی در اتریش

به گزارش بازی ناتمام، خبرگزاری خبرنگاران- پلیس اتریش راهپیمایی های مختلفی که قرار بود در روز های سرانجام این هفته در وین به منظور مخالفت با محدودیت های کرونایی دولت برگزار شود را ممنوع اظهار داشت.

ممنوعیت راهپیمایی در اتریش

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، پلیس اتریش راهپیمایی های مختلفی که قرار بود در روز های سرانجام این هفته (شنبه و یکشنبه) در وین به منظور مخالفت با محدودیت های کرونایی دولت برگزار شود را به علت ایجاد خطر برای سلامت مردم ممنوع گفت.

قرار بود امروز یازده تجمع و راهپیمایی در وین و در انتقاد به تدابیر کرونایی دولت و یک راهپیمایی نیز در حمایت از اقدامات دولت برگزار شود. همه این راهپیمایی ها به استثنای یک تجمع بسیار کوچک ممنوع اعلام شده است.

روز یکشنبه هم قرار بود شش راهپیمایی ازجمله چهار راهپیمایی متشکل از منتقدان عملکرد دولت در مقابله با ویروس کرونا و دو راهپیمایی در حمایت از اقدامات دولت برگزار شود که این راهپیمایی ها نیز لغو شد.

همه این راهپیمایی ها به جز یک راهپیمایی آن هم با عنوان اعتراض به غیرقابل قبول بودن سیاست های دولت که متشکل از 30نفر می باشد ممنوع اعلام شده است.

کریستفر ورنیاج سخنگوی پلیس اتریش گفت: به دلیل اینکه در راهپیمایی هفته گذشته شرکت کنندگان؛ مقررات بهداشتی مانند پوشش ماسک و حفظ فاصله فیزیکی را نقض کرده بودند راهپیمایی های امروز و فردا (شنبه و یکشنبه) ممنوع اعلام شده است.

به گفته این سخنگو بسیاری از شرکت کنندگان در راهپیمایی هفته گذشته آگاهانه؛ مقررات بهداشتی را زیر پا گذاشته بودند.

به گفته سخنگوی پلیس اتریش؛ حفظ سلامتی مردم مهمتر از منافع برخی از برگزارکنندگان این راهپیمایی ها است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 950

به "ممنوعیت راهپیمایی در اتریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت راهپیمایی در اتریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید