واکنش مسکو به دعوت نشدن مقامات روسی به کنفرانس امنیتی مونیخ

به گزارش بازی ناتمام، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به دعوت نشدن مقامات این کشور به کنفرانس امنیتی مونیخ بیان کرد کشور های غربی می خواهند مسائل جهانی را در یک حلقه کوچک حل وفصل نموده و راه حل های خود را به کشور های دیگر تحمیل نمایند.

واکنش مسکو به دعوت نشدن مقامات روسی به کنفرانس امنیتی مونیخ

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز شنبه طی بیانیه ای به شدت از دعوت نشدن مقامات روسی به کنفرانس امنیتی مونیخ انتقاد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در این خصوص توضیح داد: برنامه ریزی آن ها به گونه ای است که مسائل پیش روی کل انسان ها در واقع در یک حلقه بسیار کوچک مورد بحث قرار گیرد. برگزارکنندگان کنفرانس مونیخ از رهبران ایالات متحده، اتحادیه اروپا و همچنین دبیرکل سازمان ملل متحد و مدیرکل سازمان جهانی بهداشت برای شرکت در بحث ها دعوت کردند. اما چرا هیچ صحبتی از دعوت دیگر کشور ها از جمله روسیه و چین به میان نیامد؟

وی اضافه کرد: یک بار دیگر باید بگوییم که طی سال های اخیر تمایل شرکای غربی به حل کردن مسائل در یک حلقه کوچک به منظور ترویج راه چاره هایی که به نفع خودشان باشد و متعاقباً تحت عنوان نظم جهانی مبتنی بر قواعد به دیگر اعضای جامعه بین المللی تحمیل گردد، شدت یافته است.

ماریا زاخارووا توضیح داد: مسکو با این رویکرد موافق نیست و خواهان همکاری گسترده بین المللی در مورد مسائل مشترک جهانی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 981

به "واکنش مسکو به دعوت نشدن مقامات روسی به کنفرانس امنیتی مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مسکو به دعوت نشدن مقامات روسی به کنفرانس امنیتی مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید