وزیر نفت سوریه: انفجار خط اصلی گاز حمله تروریستی است

به گزارش بازی ناتمام، وزیر نفت و منابع معدنی سوریه انفجار بامداد امروز (دوشنبه) خط اصلی گاز این کشور بین منطقه الضمیر و عدرا در نزدیکی دمشق را عملیات تروریستی دانست.

وزیر نفت سوریه: انفجار خط اصلی گاز حمله تروریستی است

علی غانم وزیر نفت سوریه صبح امروز به خبرگزاری رسمی این کشور (سانا) گفت: پس از ارزیابی اوضاع معین شد که انفجار در خط لوله گاز العربی بین مناطق عدرا و الضمیر بر اثر یک حمله تروریستی بوده است.

به گزارش سانا، هم اکنون آتش ناشی از این انفجار با کوشش تیم های آتش نشانی و دفاع مدنی (پدافند شهری) سوریه خاموش شده است.

وزیر برق سوریه نیز اظهار داشت که فراوری برق در بعضی از نیروگاه های سوریه از سر گرفته شده با افزایش فعالیت آن ها، به تعدادی از استان ها بصورت جزئی و تدریجی برق رسانی خواهد شد.

خاطرنشان می گردد، انفجار در خط لوله گاز العربی بین منطقه الضمیر و عدرا بامداد امروز در حومه دمشق رخ داد و سبب قطع برق در سوریه شد.

محمد زهیر خربوطلی وزیر برق سوریه نیز به تلویزیون این کشور گفت: انفجار بامداد امروز (دوشنبه) در نوع خود ششمین انفجار در این خط لوله بود و باعث کاهش فشار گاز در نیروگاه برق دیرعلی و از کار افتادن دیگر نیروگاه ها و قطع برق شد.

وی اظهار داشت که وزارت نیرو سوریه با هماهنگی وزارت نفت این کشور در کوشش برای برقراری جریان برق طی ساعات آینده هستند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 665

به "وزیر نفت سوریه: انفجار خط اصلی گاز حمله تروریستی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر نفت سوریه: انفجار خط اصلی گاز حمله تروریستی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید