کرونا، استفاده از ماسک در سراسر آلمان اجباری می گردد، پیش بینی کسری بودجه دولت

به گزارش بازی ناتمام، برای مقابله با شیوع کرونا همه ایالات آلمان استفاده از ماسک به ویژه در حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری را اجباری می نمایند.

کرونا، استفاده از ماسک در سراسر آلمان اجباری می گردد، پیش بینی کسری بودجه دولت

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه ژنرال آنسایگر ، همه ایالات آلمان اعلام نموده اند که شهروندان بخصوص باید در حمل و نقل عمومی از ماسک و یا پوششی برای دهان و بینی استفاده نمایند.

بحران کرونا به شدت ائتلاف عظیم در آلمان را درگیر نموده است. ایالت برمن آلمان به عنوان آخرین ایالت این کشور استفاده از ماسک برای جلوگیری از شیوع کرونا بخصوص در وسایل حمل و نقل عمومی را اجباری کرد.

دیگر ایالات آلمان هم پیش از این اقدامات مشابهی را انجام داده بودند. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ایالات نوردراین- وست فالن، نیدرزاکسن، راینلند-فالتز، زارلند و براندنبورگ هم از دوشنبه آینده استفاده از ماسک در مراکز عمومی اجباری می گردد.

استفاده اجباری از ماسک در بیشتر ایالات آلمان از هفته آینده اجرایی شده و بیشتر مربوط به استفاده از اتوبوس ها، قطارها و خرید در مغازه ها است.

دولت فدرال و ایالات آلمان هفته گذشته در این باره توافق نموده بودند که استفاده از ماسک روزانه را در حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری فورا در دستور کار قرار دهند. ایالت زاکسن آلمان ایالت پیشرو در اجرای این طرح بود.

ایالات آلمان چند روزی است که کاهش تدریجی محدودیت های ضد کرونایی را هم در دستور کار قرار داده اند. بسیاری مقامات آلمانی از جمله صدر اعظم در این اوضاع به شدت درباره عواقب کاهش عجولانه محدودیت های ضد کرونایی و شیوع موج جدیدی از کرونا هشدار داده اند.

پیش بینی کسری بودجه آلمان پیامد بحران کرونا

پیامد بحران کرونا دولت آلمان از کاهش 7.25 درصدی فراوری ناخالص ملی این کشور خبر داده است. دولت آلمان در گزارش سالانه ارزیابی خود از تحولات مالی را به کمیسیون اروپایی ارائه داده است.

در این گزارش آمده است که پروژه ها در حال حاضر دچار ناامنی های مالی زیادی شده اند.

دولت آلمان در عین حال وسعت دقیق تاثیرات مالی شیوع کرونا را به سختی قابل پیش بینی دانست.

آلمان به شدت تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته و بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال 149044 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 5127 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 463

به "کرونا، استفاده از ماسک در سراسر آلمان اجباری می گردد، پیش بینی کسری بودجه دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، استفاده از ماسک در سراسر آلمان اجباری می گردد، پیش بینی کسری بودجه دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید