گروسی: آماده از سرگیری فعالیت های ضروری در ایران هستیم

به گزارش بازی ناتمام، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه آژانس زمینه ها و رویه های مختلفی را به ایران پیشنهاد نموده است، گفت: این پیشنهاد ها همچنان وجود دارد و آژانس آماده از سرگیری فعالیت های ضروری در ایران است.

گروسی: آماده از سرگیری فعالیت های ضروری در ایران هستیم

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای رسمی آژانس بین المللی انرژی اتمی، گروسی سه شنبه در سخنرانی خود در دانشکده کورال بل در امور آسیا و اقیانوسیه در استرالیا در مورد برنامه هسته ای ایران و همکاری ها و نظارت های آژانس با تهران گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی در سه سال گذشته زمینه ها و رویه های مختلفی به ایران پیشنهاد نموده است و این پیشنهاد ها همچنان وجود دارند و آژانس آماده از سرگیری فعالیت های ضروری (در ایران) است.

وی ادعا کرد: مذاکرات پیرامون برنامه هسته ای ایران در خلأ اتفاق نمی افتد و مفاد مهم است. عدم پیشرفت در راستی آزمایی ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای ایران، ممکن است بر تصمیمات سایر کشور ها تأثیر بگذارد.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ادعا کرد: ما اکنون در شرایطی هستیم که همسایگان ایران نگران بدترین شرایط هستند و می توانند بر اساس آن برنامه ریزی نمایند.

وی در تداوم ادعا های خود اضافه کرد: امروزه کشور هایی در منطقه با دقت آنچه در ارتباط با ایران اتفاق می افتد را دنبال می نمایند و تنش ها در منطقه در حال افزایش است.

گروسی مدعی شد: رهبران سیاسی در منطقه آشکارا اعلام نموده اند که اگر ایران به یک تهدید هسته ای تبدیل گردد، آن ها نیز فعالانه در پی سلاح هسته ای خواهند بود.

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1587

به "گروسی: آماده از سرگیری فعالیت های ضروری در ایران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروسی: آماده از سرگیری فعالیت های ضروری در ایران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید