250 هزار نفر در مشهد برای دوز دوم مراجعه نکرده اند

به گزارش بازی ناتمام، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 250 هزار نفر در مشهد با وجود اینکه نوبت دوز دوم واکسن آن ها گذشته، اما به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکرده اند.

250 هزار نفر در مشهد برای دوز دوم مراجعه نکرده اند

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از مشهد، محمد پهلوان کاشی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: عدم حضور این افراد دلیل های مختلفی دارد، اما آنچه ما را بیشتر نگران می نماید، شایعات و تبلیغات مسمومی است که در فضای مجازی علیه واکسیناسیون رواج پیدا نموده است. ممکن است این افراد تحت تاثیر این شایعات قرار گرفته باشند.

او اضافه کرد: از افرادی که هنوز دوز دوم واکسن خود را دریافت نکردند، می خواهیم هر چه سریعتر اقدام نمایند، زیرا ایمنی حداکثری در بدن سه هفته بعد از تزریق دوز دوم واکسن ایجاد می گردد. برترین موقع برای تزریق دوز دوم واکسن زمانی است که با پیامک به افراد اعلام شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در منطقه ها تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تا به امروز سه میلیون و 160 هزار و 953 نفر که حدود 78 درصد می گردد، دوز اول و یک میلیون و 838 هزار و 846 نفر که حدود 46 درصد می گردد، دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

پهلوان کاشی بیان نمود: مجموع دوز های اول و دوم تزریق شده در منطقه ها تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی مشهد چهار میلیون و 999 هزار و 799 دوز واکسن است.

او توضیح داد: در 24 ساعت گذشته تعداد بستری های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد 515 نفر بوده که از این تعداد 131 نفر بستری های نو و 130 نفر در بخش مراقب های ویژه بستری هستند.

/ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1366

به "250 هزار نفر در مشهد برای دوز دوم مراجعه نکرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "250 هزار نفر در مشهد برای دوز دوم مراجعه نکرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید