درخواست کمک ایتالیا از ارتش آمریکا برای مهار کرونا

به گزارش بازی ناتمام، ایتالیا که این روزها بیشترین تعداد جان باختگان ناشی از کرونا نسبت به سایر کشورهای جهان را دارد، در مهار شیوع افسارگسیخته کووید-19 عاجز مانده و از ارتش آمریکا درخواست کمک کرده است.

درخواست کمک ایتالیا از ارتش آمریکا برای مهار کرونا

تا به امروز، 59 هزار و 138 نفر در ایتالیا به بیماری کرونا مبتلا شده اند و پنج هزار و 476 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

چین با بیش از 81 هزار مورد ابتلا، ایتالیا با بیش از 59 هزار مورد و آمریکا با بیش از 34 هزار مورد ابتلا به بیماری کرونا، از نظر تعداد افراد مبتلا به این بیماری مسری در جایگاه اول تا سوم جهان هستند.

شبکه تلویزیونی سی ان ان روز دوشنبه گزارش داد: شرایط مرگبار شیوع ویروس کرونا در ایتالیا ساعت به ساعت وخیم تر می شود بطوریکه وزیر دفاع آن کشور از ارتش آمریکا درخواست کمک کرده است.

سی ان ان اشاره ای به جزئیات بیشتر این خبر نکرد.

رویترز هم نوشت که ایتالیا از مرگ 651 بیمار مبتلا به کرونا در 24 گذشته خبر داد که حاکی از افزایش 13.5 درصدی مبتلایان به این ویروس در این کشور اروپایی است.

ویروس کرونا موسوم به کووید-19 اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین گفت.

سازمان جهانی بهداشت اروپا را به عنوان کانون جدید کرونا معرفی کرده است.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان رااینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 392

به "درخواست کمک ایتالیا از ارتش آمریکا برای مهار کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست کمک ایتالیا از ارتش آمریکا برای مهار کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید