رونمایی از نسخه آزمایشی دستگاه بهبودیافته زیلو در میبد

به گزارش بازی ناتمام، با حضور معاون صنایع کوچک وزیر صنعت، معدن و تجارت از نسخه آزمایشی دستگاه بهبودیافته زیلو در میبد رونمایی شد.

رونمایی از نسخه آزمایشی دستگاه بهبودیافته زیلو در میبد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، اصغر مصاحب، معاون صنایع کوچک وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم رونمایی از نسخه آزمایشی دستگاه بهبود یافته در میبد و نشست خوشه زیلو گفت: سعی داریم طرح های این خوشه را به وسیله شرکت استانی شهرک ها و تخصیص اعتبار از منابع ملی حمایت کنیم، باید دغدغه ها و حلقه های گمشده و نقاط فشار صنعت زیلوبافی کشف و پیگیری گردد.

او اضافه کرد: تجربه خوشه های پیروز در یزد نویدبخش پیروزیت برنامه های آینده این خوشه است، ما در صنایع کوچک سعی می کنیم طرح های این خوشه را به وسیله شرکت استانی شهرک ها و تخصیص اعتباراتی از منابع ملی، حمایت کنیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: فعالیت مداوم و پویای دفتر خوشه زیلو در مجموعه تاریخی شاه عباسی میبد باید ادامه داشته باشد، و امیدوار هستیم با مشارکت همه ارکان شاهد اتفاقات خوبی برای میبد باشیم و برای پایش سال بعد خوشه، برنامه ها و اقدامات خوبی انجام گردد و در سرانجام مراسم خوشه، دغدغه های این جامعه مرتفع گردد.

آنالیز دستگاه های مختلف قدیمی و جدید، شناخت معایب و مزایای دستگاها، طراحی ساخت دستگاه جدید، آزمایش بافت و اصلاحات لازم، انجام آزمایشات نهایی و ارائه نقشه و آموزش ساخت به سازندگان فعال در منطقه از مراحل طراحی دستگاه بهبود یافته زیلو است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 315

به "رونمایی از نسخه آزمایشی دستگاه بهبودیافته زیلو در میبد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از نسخه آزمایشی دستگاه بهبودیافته زیلو در میبد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید